Malmø
fredag d. 26 juni
Det er en smuk stille morgen. Det er lidt køligt, solen er gemt bag bygningerne, det er dejligt så længe det varer.
Idag siger meterologerne at vi slår varme rekord og ikke meget vind.
Vi sidder bare i cockpittet og nyder at vi ikke skal noget. Spiser morgen mad og drikker kaffe.
Ved tolv tiden, synes vi der skal ske noget. Vi går en tur ind til byen. Det er faktisk ok at gå, så længe vi går i skyggen langs husmurene.
Vi finder en cafe i gamla stan og får pasta og en svensk vand.
Sus skal ud og købe en bh. Vi finder Change, men de har ikke en som hun vil have.
Vi forsøger også i Åhlens, men de har heller ikke sådan en.
Vi kommer forbi en Hennes og Mauritz, der finder jeg et bælte og en skjorte, jeg skulle sådan set ikke have haft noget, men når nu Sus ikke kan bruge pengene så må jeg jo hjælpe til.
Vi får gået 8 km, jeg synes godt jeg kan mærke det i benene og i knæet. Vi har aftalt at denne ferie der skal vi ud at gå meget, så vi skal træne benene op, det gælder nok mest mig, Sus var ude at gå 50 km på to dage for et par uger siden.
Det er varmt og man bliver noget sløv. Vi får samlet os sammen og går en tur i vandet. I dag er vandet en hel del varmere end i går, der var det koldt at komme ned, men i dag var det helt behageligt.

Vi har lavet limoncello hjemmefra. I Portugal fik vi en limoncello spritz, det smagte rigtig godt. Sådan en trænger vi til nu.
