Ishøj – Malmø
torsdag d. 25 juni
Vejret er som de andre dage solskin og varmt. Det hjælper dog at komme ud på vandet, der er lidt vind, så temperaturen er dejlig.
Vi har vinden lige ind bagfra så det bliver butterfly med det samme.

Vi sej́ler sådan en halvanden times tid. Så kan vil ikke holde den længere. Forsejlet bliver rullet ind, og vi fortsætter med storsejl.
Der er god trafik i sejlrenden. Vinden er vendt og kommer nu lige i mod. Så vi piller storsejlet ned mens vi venter på nogle af de store skibe.
Vi sætter fuld hammer på motoren og sejle med 7,5 knob bag om et af de store skibe. Der kommer et mere som vi går foran.
Det bliver for moter resten af vejen.
Vi er fremme i Malmø ved halv tre tiden.
Det bliver til frokost, en tur i vandet, og en is.
Der er rigtig mange mennesker ude og nyde det gode vejr.
De ligger ved havne fronten og solbader.

Vi går i lidl, slik skulle være billigt her, vi skal lige fouragere. Vi får købt et kilo til 56 dkr. så har vi da til et par dage.
Aftensmaden står på ostemadder, det er ikke meget man har lyst til i den varme.