Ishøj
onsdag d. 4 juni
Igen en varm dag, vi får købt lidt ind og går en tur i vandet.
Der sker ikke så meget vi får skrevet en lang liste over hvad vi har glemt der hjemme.
Jeg kører hjem ved tre tiden for at samle de ting sammen vi skal have med og for at hente Johan og Katrine, de skal låne bilen mens vi er væk. Og de skal da også lige ha’ et glas kold hvidvin.
Det bliver dog til en kold øl til Johan og en cola til Katrine, hun drikker jo ikke.
Det er rigtig hyggeligt, så får vi også ige hilst på dem inden vi tager afsted.